اسهال در کودکان FSGS

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

اسهال در کودکان FSGS

http://www.kidneyabc.com/fsgs-symptoms/1507.html

FSGS شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان است. اسهال می تواند در برخی از موارد بسیاری از کودکان متوجه FSGS.Is آن مربوط به بیماری های کلیوی و یا نشان می دهد برخی از مشکلات سلامتی دیگری؟

همانطور که کلیه ملتهب و زخمی هستند، آنها موفق به حذف محصولات مواد زائد و سموم از بدن، در نتیجه در بسیاری از مشکلات گوارشی ناشی.

اسهال در کودکان FSGS ممکن است به دلایل زیر باشد:

1.Various سموم انباشته شده و هورمون های معدی روده ای باعث می شود که با سرعت بیشتری از روده بزرگ به حرکت می کند.

2.Toxins و ضایعات ساخت در بدن و تحریک مخاط روده است. بنابراین، می تواند باعث التهاب غیر عفونی و اسهال شود.

FSGS 3.In، به خصوص مرحله پیشرفته، مخاط روده اغلب دارای changes.As پاتولوژیک در نتیجه، جذب از mucose روده affected.What شما خوردن و نوشیدن است نمی تواند جذب می شود، بنابراین در نتیجه اسهال.

4.In درمان کودکان FSGS، جاذب و داروهای دیگر ممکن است فشار اسمزی در حفره روده شود، باعث اسهال اسمزی.

علل فوق از اسهال به FSGS مرتبط است. با این حال، برخی از موارد اسهال ممکن است به بیماری کلیوی ایجاد می شود، اما توسط problems.So گوارش بیماران باید پیدا کردن علل روشن اگر فرزندان خود را به مشکل.

چگونه برای مدیریت اسهال در FSGS؟

خوردن غذاهای با فیبر بالا بیشتر

اسهال می تواند باعث، روده آسیب پذیر به damage.So کودکان مبتلا به FSGS باید غذاهای سرشار از فیبر است که قابل هضم تر خوردن. اجتناب از غذاهای درشت است که می تواند صدمه به دستگاه گوارش می شود.

به اندازه کافی آب بنوشید

به عنوان بیماران مبتلا به FSGS، ممکن است ادرار آور برای افزایش استفاده از خروجی ادرار، اسهال است که به احتمال بسیار زیاد به علت dehydration.So بچه ها باید water.However بیشتری می نوشند، آن مهم است برای تنظیم مصرف آب در مورد تورم است.

اگر فرزندان شما اسهال دارید، شما ابتدا باید از علل. شما هرگز نباید داروهای OTC بدون مشورت با پزشک به عنوان برخی از داروها می تواند به کلیه ها سمی استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.